Strona główna

czwartek, 11 kwietnia 2013

Prolog.




     Pewnie zastanawiacie się jak to jest przeprowadzić się do Londynu wieku 10 lat. Otóż zaraz Wam to wytłumaczę.
Byłam dzieckiem mądrym, chodziłam na dodatkowy angielski więc umiałam się dogadać itp. Tak wiem wielu teraz z Was pomyśli " Taka mała, a tak umie angielski", ale jak już mówiłam byłam mądrą osobą. Później rodzice moi i Em zdecydowali wyjechać. Wiecie lepsza szkoła, praca itp. Bardzo się ucieszyłam nie tylko, że będę w Londynie, ale też z moją przyjaciółką.
    Chodziłyśmy do szkoły, uczyłyśmy się.  Po 5 latach urodziła się moja siostra Ania. Kocham ją i spędzam z nią każdą chwilę.
  Teraz mamy po 18 lat mam chłopaka Joe. Kocham go i nie chcę nikogo innego. Em ma Freda. Za dwa miesiące są wakacje kończymy szkołę. Nie chcemy iść na studia, a nasi rodzice tego od nas nie wymagają, bo jak to powiedzieli " Dopóki nie znajdziecie pracy, a nawet jak ją będziecie mieli to i tak wam wszystko opłacimy" Więc nie ma się czym przejmować.

Joe <3

Ja i Joe :****

Fred :*


Em + Fred= <3

1 komentarz:

  1. A czy Niall się w kimś zakocha w tym opowiadanku???????????

    OdpowiedzUsuń