Strona główna

wtorek, 23 kwietnia 2013

Libster Awards


1.Jak masz na imię?
Paulina
2.Czym się interesujesz?
Interesuje się tańcem i czytaniem książek
3.Twój ulubiony zespół?
One Direction ♥ i Little Mix :) 
4.Ile masz lat?
14 
5.Czy masz pupila?
Tak, psa
6.Twoja ulubiona pora roku?
Lato, bo wtedy mam urodziny ;)
7.Gdzie chciała byś spędzić wakacje?
Londyn niby pochmurny, ale ma to coś w sobie, że chcę się go zobaczyć
8.Masz rodzeństwo?
Tak, brata
9.Czemu zaczęłaś pisać?
Hmm, nie wiem po prostu dużo czytałam blogów z tym opowiadaniem i postanowiłam pisać, najpierw było to w zeszycie i wiedziałam o tym tylko ja i moja przyjaciółka, a teraz przenoszę to na blog.
10.Co robisz w wolnym czasie?
Słucham muzyki, oglądam wywiadu One Direction, piszę tutaj i wiele innych rzeczy.
11.Twoja ulubiona piosenka?
Dużo bym tutaj wymieniła, ale chyba wszystkie One Direction, a z Little mix to How 'Ya Doin, Wings, Change your Life, wszystkie Justina Bieber'a 

Dziękuj za nominowanie
Nominuje:
1. Jak masz na imię?
2. Ulubiony zespół lub wokalista/ka
3. Ulubiona piosenka?
4. Czemu zaczęłaś pisać?
5. Ulubiony dzień tygodnia?
6. Ulubiony członek z One Direction?
7. Twoje Hobby?
8. Ile masz lat?
9. Jakiego bloga lubisz czytać?
10. Co lubisz robić w wolnym czasie?
11. Jak  wakacje to gdzie?

Krótka informacja:
Że mam 3 dni wolnego postaram sie dodawać rozdziały 
Buziaki ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz