Strona główna

środa, 15 maja 2013

Krótka Informacja

Hej, rozdział dodam przez weekend. Dziś przeczytałam komentarz Super opowiadanie!!!!!!! <3 czeksm na kolejny rozdział!!!!Znowu Taylor zrujnuje związek Harrego i Gabi??? Czekam!!!!! - szczerze to nie wiem nie zastanawiałam się jeszcze. Może, ale to a kilka rozdziałów. 
Chciałabym żeby moje czytelniczki wystąpiły w opowiadaniu. Pod tym postem jeśli chcesz wystąpić w opowiadaniu i rozdziału o Polsce napisz komentarz " Chcę zostać bohaterką. Mam na imię ( i podajsze swoje imię). Wstąpicie w rozdziale z trasą w Polsce. Skąd wiesz może i będziesz dalej występować. Komentarze możecie dodawać do 15.05.2013 do godziny 00.00 wybiore 5 imion. Jutro dodałabym rozdział, ale jadę do szpitala na kontrolę z ręką. Pozdrawiam xoxo

4 komentarze:

  1. Chcę zostać bohaterka. Mam na imię Andżelika:)
    Twój blog jest cudowny, już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału:) Tak naprawdę nieważne jest czy pojawię się w tym rozdziale, chociaż przyznać muszę było by miło, i tak będę cały czas czytała tego bloga bo jest wciągający:)
    Pozdrawiam i życzę weny Andzia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zostać bohaterką. Mam na imię Asia :D
    Nie moge sie doczekać kolejnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest 16 alee chce wystapic i mam na imię natalia ♡
    Strasznie kocham cie i twojego bloga;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę zostać bohaterką.Mam na imię Wiktoria. :)

    kOCHAM TWOJEGO BLOGA <3

    OdpowiedzUsuń