Strona główna

czwartek, 16 maja 2013

Beznadziejny dzień :(((

Hej, dziś cały dzień prawi przepłakałam wiem, teraz pomyślicie, że jest to żałosne, ale po pierwsze. Okazało się, że jeśli nie wyprostuje ręki do  lipca mogę mieć kolejną operację. Po drugie miałam sen, że 1D było u nas w Polsce, a ja pojechałam na ich koncert i poznałam ich. O 15.30 dowiedziałam się o tym, że trasa One Direction 2014. Szybko weszłam zobaczyć grafik, żeby zobaczyć czy Polska jest na tej liście. Patrzę i patrzę.... Nie ma żadnej Polski. Wchodzę na twitter'a patrzę na posty i Niall napisał "Jeśli jakiś kraj ominęliśmy to przepraszamy" nie napisałem tego w słowo w słowo. Popłakałam się, lubię 1D, ale oni nie chcą przyjechać do Polski, tylko tłumaczyli się flagami. Jest tylko jedna mała nadzieja, że chłopcy na konferencji powiedzieli, że nie wszystkie kraje są pokazane, bo dla niektórych ma to być niespodzianka. Ciekawe czy tą niespodziankę dostaniemy i my. A wy jakie macie zdanie?
Chcę od razu wytłumaczyć, że przez to nie przestane nadal słuchać chłopców tylko przykro mi, bo inne gwiazdy np. Justin Bieber albo Rihanna itp. znajdą czas dla Polski. Przykro mi :(((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz