Strona główna

wtorek, 11 czerwca 2013

Krótka wiadomość

Hej, rozdziały może dodam w piątek i w niedziele, bo w sobotę wyprawiam urodziny. Chciałabym was też przeprosić za to że obiecałam dodać w tamten weekend, ale nie miałam czasu, bo wiecie zakończenie roku itp. Dziś jest mój szczęśliwy dzień przyszła książka "Siła marzeń. Życie w One Direction". Przez cały weekend byłam smutna, bo z moją przyjaciółką w piątek napisałam do Niall'a, a później do Liam'a i mi nie odpisał, a innym fanką tak :(. I teraz takie małe pytanko czy chcecie mojego twitter'a, ale pod jednym warunkiem, żebyście nie pisali pytań typu "Kiedy rozdział?" itp.bo jak już wspominałam jest to twitter prywatny. Jeśli chcecie twitter'a mojego to napiszcie komentarz, że chcecie, a zaraz dodam. Chcę zrobić skrzynkę pocztową, żebyście tam mogli się mnie pytać o rozdziały, albo zadawać pytania, a po 10 dodam na bloga i odpowiem na nie prywatnie. Co wy na to?













3 komentarze:

  1. HEJ :)
    To ja Misia :)
    Ja bym chciała bardzo Twojego tt :D
    Ja też mam prywatnego tt :)
    Jak chcesz to Ty możesz do mnie od razu napisać n tt :D
    I oto on: @KKISS_YOU_1D ! ! ! ! !
    Czekam na następne rozdziały i cieszę się że masz tt :D
    PS Wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urodziny wyprawiam teraz, bo ja mam 8 lipca, i wtedy wszyscy wyjeżdżają na wakacje

      Usuń
    2. Fajnie :)
      Ja mam 20 czerwca urodzinki :D
      Masz tt bo chętnie bym z Tobą popisała ;)
      Udanej impreski i dużo weny :)
      Misia :)

      Usuń