Strona główna

sobota, 1 czerwca 2013

21. List, pamiętnik

"Tańczyłem z Anią. Oczywiście ona do mnie zarywała, ale ja ją jakby to powiedzieć olewałem, bo dal mnie była tylko kuzynką mojej dziewczyny. W pewnym momencie mrugnęła do kogoś i zaczęła mnie całować. Rozbłysł się flesz kiedy ją odepchnąłem ją, ale było już za późno. I tak wyszło jak wyszło."
Poczułem w kieszenie list od Gabi. Szybko wyciągnąłem i zacząłem czytać.
                                                      Drogi Harry
        Pewnie czytasz ten list to ja jestem w czasie lotu do Londynu. Nie wiem czy zdążymy się pożegnać. Dla mnie lepiej by było, żeby nie, bo za bardzo cię kocham, a to rozstanie było by dla mnie bardzo ciężkie. Pisząc ten list czuję jak moje serce powoli rozpada. Całowałeś się z moją kuzynką :(. Nie to musi być sen, przecież jeszcze przed koncertem mówiłeś, że mnie kochasz. Nie wymiguj się, że nic nie pamiętasz, bo wiedziałam o tym pocałunku już od wczoraj i kiedy przyszedłeś udawałam, że śpię. Nie czułam od ciebie alkoholu. Wiesz co mnie boli najbardziej? To, że kiedy rano pytałam się jak minęła ci impreza, kłamałeś. Powiem Ci, że wolałabym dowiedzieć się od ciebie prawdy jak się wtedy zapytałam. Nie mówię, że przyjęłabym to z uśmiechem owszem byłoby mi smutno, ale lepiej dowiedzieć się od chłopaka prawdy co nie? 
       Harry pamiętasz pierwsze spotkanie jak uderzyłeś mnie drzwiami hah. Już wtedy czułam, że to na jednym spotkaniu się nie skończy i miałam rację. Później była wspólna sesja w gazecie mojej mamy i coraz więcej spotkań. Chcę ci powiedzieć, że nie żałuję, że cie spotkałam, bo spędziłam naprawdę cudowne chwilę z tobą. Wspólne spacery, kolacje i nasze rozmowy na różne tematy. Później związek i tak naprawdę nic się nie zmieniło byłeś 2w1 chłopak i najlepszy przyjaciel w jednej osobie. To w tobie kochałam najbardziej. Trasa haha to najlepsze wakacje jakie miałam w swoim życiu jeśli wytniemy tą sprawę. 
      Jeśli zdążymy się pożegnać to jedyne słowa jakie ci powiem " Jakbyśmy się nigdy nie spotkali", ale wiec, że to nie jest prawda, bo chyba nie wytrzymam bez ciebie. Daj mi się oswoić z tą sprawą. Wiesz nie za często spotykałam się z takim sprawami. Tylko zastanawiam się czemu ja mam takiego pech? Najpierw Joe wyjechał, zdrada z Miley, a teraz ty pocałunek z moją kuzynką. Nie chcę cię teraz urazić, ale on umiał sam mi to powiedzieć zanim wyczytałam z gazet, a ty po prostu olałeś sprawę postanowiłeś unikać sprawy. To strasznie boli. Oczywiście nie chce cię do niego tak strasznie porównywać, bo ty byłeś lepszy, ale dobra skończmy temat związany z Joe'm. 
   Harry nie mówię, że już nigdy mnie nie zobaczysz, bo bym cię okłamał i siebie. Już za tobą Tęsknię i Kocham Cię. 
                                                                                                                               Gabi.
Wszystko zniszczyłem. Zamiast wrócić do niej poszedłem na tą głupią imprezę. Specjalnie dla niej nie piłem. Dlaczego? No właśnie, żeby czasami jej nie zdradzić. Wstałem i poszedłem do jej starego pokoju. Na szafce był jakiś zeszyt. Otworzyłem go i zacząłem przewracać kartki i trafiłem na nagłówek "Mój pamiętnik" Zawahałem się czy zacząć czytać, ale zdecydowałem się.
"Dziś widziałam go w telewizji, matko on jest śliczny. Tak on, mam na myśli Harry Styles<3"
" Mam jego plakat o Matko!!!"
" Jutro ich koncert, a ja jestem chora :("
" Czy mam marzenia? Jasne, że mam spotkać jego i cały zespół"
" Płyta kupiona szkoda, że bez podpisów"
" Dziś zapytałam mnie przyjaciółka- Em- co bym mi powiedziała jak bym ich spotkała. Otóż- Cześć jestem Gabi i jestem waszą fanką, ale nie taką jak inni taką normalną, która uważa was za zwykłych chłopaków. O kurczę chyba za dużo gadam- i podeszłabym "
" Harry Styles jest słodki. Kocham Cię xoox"
Wpis z tego roku?!
"Odzywam się po roku. Pisałam tyle o nim, a teraz z nim chodzę. Olewa mnie to boli.:( Gabi"
Kochała się we mnie od początku mojej kariery. Rozejrzałem się po pokoju i zobaczyłem mnóstwo naszych plakatów To było słodkie
_________________________________________________________________________________
Jak wam się podoba taki mini rozdział?

6 komentarzy:

  1. Super rozdział. Czekam na następny. Mam nadzieje że Gabi będzie z Harrym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuper rozdziały :) Mam nadzieję że Harry będzie z Gabi :) Masz talent do pisania. Dużo weny Misia :D PS Kiedy następny? Bo już doczekać się nie mogę, oj bardzo chętnie przeczytałabym następny :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następny pojawi się w weekend, bo ten tydzień mam strasznie zawalony, ale za to może dodam dwa albo 3

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :D I już nie mogę się doczekać..... Jesteś cudowna i masz ogromny talent do pisania :) Czekam na następny jak na szpilkach :) Po prostu kocham Cb i Twojego bloga :* Dużo weny.......Misia :)

      Usuń
  3. Ten blog jest świetny . Bardzo mi się podoba . Nie podoba mi się że wmieszał się tu Justin bo jakoś za nim nie przepadam ale ogólnie to spoko . :) Czekam z niecierpliwością na następne rozdziały + zapraszam do mnie :

    http://last-first-kiss-xx.blogspot.com/ - pojawił się prolog. :)

    http://live-while-we-are-young-xoxo.blogspot.com/ - już niedługo V rozdział . :)

    Pozdrawiam . xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. KIEDY ROZDZIAŁ ! ? ! ? NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ ... JESTEM UZALEŻNIONA OD TWOJEGO SUPER CUDOWNEGO BLOGA JEST ŚWIETNY A TY MASZ TALENT DO PISANIA ale nie przepadam za Biberem :( Ale tak poza tym to jest super i mam nadzieję że będą razem Bo tworzą super parę :) Czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń